Gondolatok tőlem... mindenkinek :)

2017. május 21. 21:01 - Daldaron

Első bejegyzés

Kedves Mindenki!

Többek kérésére, biztatására, unszolására kezdtem blog írásába. Állítólag egész jól írok, legalábbis az alapján, amilyen kommentek, visszajelzések érkeztek a fészbukon megosztott posztjaimra.. Tény, hogy sok mindenről van gondolatom, véleményem, tapasztalatom, és ezt szeretem is megosztani másokkal. (Talán mégiscsak akad némi írói vénám :D ) 

Az élet épp elég témát szolgáltat. Épp ezért adtam címnek azt, hogy "Az életem a tanítóm".

Egy kis bemutatkozással kezdeném! Annak, aki nem ismer:

Jelen pillanatban 39 éves (Úristen!!!) vagyok. Szakmám, hivatásom: gyógypedagógus. Valamint szakmám, hivatásom: gyógymasszőr. (nahát... mennyi gyógy...) Mindkettőt imádom, szeretem, mert emberekkel foglalkozom. Igyekszem mindenkinek jobbá tenni az életét annyira, amennyire tudom, és amennyire engedi. 

Nősülés előtt állok, tehát vőlegény vagyok. Ennek ellenére már van családom. Párommal ikerfiúkat nevelünk. Most másfél évesek. Azt hiszem a témáim nagy részét Ők fogják szolgáltatni, hiszen itthon mindig történik valami. :D  (Jah... én vagyok velük itthon. Asszony dolgozik. Mert nálunk semmi sem a rendes kerékvágásban zajlik. :D ) Minden, a gyermekeimmel kapcsolatos írást el fogok látni a "Pocokfalva" címkével, mert mi csak pockoknak hívjuk őket. Persze azért előfordul az is, hogy nevükön nevezzük. :D

Fontos dolog az életemben a zene. Szeretném magam zenésznek nevezni, de azt hiszem ezt a jelzőt még nem érdemeltem ki. Elég későn ismertem fel, hogy a hangjegyek mennyire fontosak az életemben. Persze azóta ezerrel pótolok. Tanárhoz járok, és egy zenekarban próbálom kamatoztatni még szerény tudásomat basszusgitár fronton. Nem tudok mit mondani: Imádom! Magyar népdalokat játszunk, de igazán eklektikus formában, Csermely Eklektik néven. Nyugodtan keressetek rá a fészbukon, és gyertek a koncertjeinkre! :D Reklámnak vége.

Másik nagy szerelmem a fantasy. Regények, novellák, szerepjáték (bár ez utóbbira sajnos nincs semmi időm a fentiek miatt.) Azt hiszem nem nem lettem volna az, aki vagyok, ha ezek nem jelennek meg az életemben.

Bármit írok, posztolok, nyugodtan írjatok. Várom a visszajelzéseket, sőt, a kritikát is bírom. Vitázni is nagyon szeretek, ha valaki úgy érzi, nem jól látom a dolgokat. Egyszóval kommunikáljunk. Én megírom Nektek érzéseim, gondolataim, Ti meg reagáltok. :) Már ha szeretnétek. Semmi nem kényszer. Én meg nem vagyok diktátor típus. :D

Nem tudom, mennyire lesz időm blogolni, írogatni, de ígérem megpróbálom rendszeressé tenni! :)

Fogadjátok tőlem szeretettel! Mert én szeretettel adom! :)

Daldaron

Ui: A Daldaron név is szerepjáték kapcsolatos. Talán egy bejegyzésemben leírom...

Tehát itt Daldaron. De aki úgy ismer, nyugodtan szólítson Gergőnek! :)

Címkék: kezdés
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://daldaron.blog.hu/api/trackback/id/tr6112530657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kata Deli 2017.05.22. 13:06:54

Nagyon örülök, hogy blogot írsz, így legalább tartani tudom Veled a kapcsolatot! Szeretem az életfelfogásod, kíváncsi vagyok a gyerekekkel és Veled történt eseményekre, mert amit eddig olvastam, nagyon tetszett! Hajrá!
Gondolatok tőlem... mindenkinek :)
süti beállítások módosítása